Inspiratiesessie – Customer journey
Daarom kwam Peter Houthuijzen, eigenaar van Bij Welling en Welling Catering, naar REAL Concepts om uit te zoeken via welke aanvliegroute hij zijn webshop het beste kon laten ontwerpen. Uit de kennismaking met onze strategen werd duidelijk dat een inspiratiesessie, om even weer terug naar de basis te gaan, uitkomst zou bieden. Tijdens deze sessie hebben we een plan gesmeed om een vlekkeloze customer journey te ontwerpen. Waarbij we de verschillende authentieke elementen van zijn bedrijfsidentiteit gebruiken om de online klantervaring op de website van Welling Catering te verbeteren.
Betrouwbaarheid en kwaliteit
Met een goede UX-design, een vloeiend bestelproces en een selectie van sfeerbeelden kunnen we de kwaliteit van Welling Catering goed overbrengen. Om het betrouwbare karakter dat Peter de afgelopen jaren heeft opgebouwd te weerspiegelen, is het grote aantal positieve recensies op één plek verzameld. De lof van bestaande klanten krijgt nu een welverdiende plaats in het UX-ontwerp en de flow van het bestelproces. De recensies helpen niet alleen om klanten te laten beslissen, maar helpen ook met de vindbaarheid in zoekmachines.
Ook is de praktijkervaring van Peter verwerkt in een FAQ. Hier worden de veelgestelde vragen over onder andere het betalen, bestellen en leveren beantwoord. Klantvriendelijk en hulpvaardig!
Live-gang
Nadat het UX-ontwerp en de flow voor het bestelproces was afgerond, was het selecteren van de juiste productfoto’s en sfeerbeelden de ‘kip op de spies’. Na live-gang konden de bestellingen worden opgenomen. En tijdens het kerstseizoen bleek inderdaad alles zijn vruchten af te werpen!
Ben jij ook geïnteresseerd in een vernieuwing van de klantenreis die jouw (potentiële) klanten online of offline meemaken? Neem dan contact op en ontdek hoe wij jou helpen!