Skip to content
Word jij onze nieuwe marketing collega? Bekijk de vacature
Thema

Van abstract naar tastbaar: de passie achter onze creaties

Om u te verrassen, om uw verwachtingen te overtreffen, dagen wij onszelf telkens opnieuw uit om niet te kiezen voor de gebaande weg. Niet te kiezen voor “Beter goed gejat…”. Ook niet voor “…slecht bedacht” overigens. Met ons team van marketeers en creatieven hebben we de gezamenlijke opdracht om met echt creatieve oplossingen te komen. Dat is ook het commitment naar onze opdrachtgevers en naar elkaar. Daar zit onze uitdaging.

Geïnspireerd op uw input

Om dat te kunnen bereiken nemen we de tijd om te dromen. Te dromen en alles los te laten. Puur geïnspireerd op uw input. De input die we door veel te vragen van u te horen hebben gekregen. De heerlijke bosomgeving waarin het pand ligt waar vanuit wij werken, draagt daar zeker positief aan bij. Met de inspiratie van de natuur naast de deur, begeven wij ons letterlijk out of the box.

Mocht u ook nieuwsgierig zijn wat dat u kan opleveren? We nodigen u graag uit voor een eerste inspirerende wandeling om vrijuit te kunnen praten over uw dromen, weg van gebaande paden.

Interview Joost Lettink – Multimedia Vormgever CREATIE

Wat drijft je/jullie wanneer er een uitvraag komt voor een creatieve opdracht? Wat is daarbij je passie?

“Het omzetten van een idee naar werkelijkheid. ‘Iets abstracts naar iets tastbaars maken’ is een grote drijfveer voor mij.
Wij krijgen bij een creatieve opdracht een frame aangeleverd waarop wij de wensen van de klant met ondersteuning van goede ontwerpprincipes om kunnen vormen naar een kant en klaar product. Daarbij geeft het altijd een geweldig gevoel als je de klant boven verwachting hebt kunnen ondersteunen.”

Hoe vlieg je zo’n opdracht aan met jullie team?

“Wij werken aan een groot scala verschillende opdrachten; van magazines, flyers en boeken tot websites, montages en animaties.
Wij beginnen echter bij nagenoeg elke opdracht op dezelfde manier; vragen stellen. Wat wilt een klant met een opdracht bereiken, wat is de doelgroep en kan het ook op een andere unieke manier om de klantwens te overtreffen. Aan de hand van de antwoorden op deze vragen maken we een planning en gaan we aan de slag.”

Wanneer ben je tevreden over de creatie?

“Ik ben pas echt tevreden als ik er later naar kijk en het nog steeds staat als een huis. Ik blijf altijd een kritische blik houden op mijn eigen werk. Dat vind ik voor mijzelf een vereiste om me te blijven ontwikkelen om vervolgens betere dingen te kunnen maken.”

Interview door Lisette van Eechoud, marketing en communicatie specialist REAL Concepts. 

Kimberley Las van Bennekom
Kimberley omarmt projecten klein en groot. Met haar ervaring als marketeer weet ze altijd de verbinding met doelgroepen te maken. Ze zorgt niet alleen voor een hands-on aanpak maar weet ook de strategische doorvertaling te maken. Zit de werkdag erop? Dan kijkt ze graag series en films met een reep chocolade en een goed glas wijn.

Op de hoogte blijven?

Iedere maand sturen wij een nieuwsbrief uit met tips, inspiratie en ontwikkelingen. Zo hoef je er niet naar op zoek! Handig toch?

REAL Concepts

REAL Concepts BV
Beekhuizenseweg 11
6881 AA, Velp
+31 (0)26 – 31 90 160
verbinders@realconcepts.nl

Social

Kijkje achter de schermen? Volg onze socials!

Partners