Geïnspireerd op uw input
Om dat te kunnen bereiken nemen we de tijd om te dromen. Te dromen en alles los te laten. Puur geïnspireerd op uw input. De input die we door veel te vragen van u te horen hebben gekregen. De heerlijke bosomgeving waarin het pand ligt waar vanuit wij werken, draagt daar zeker positief aan bij. Met de inspiratie van de natuur naast de deur, begeven wij ons letterlijk out of the box.
Mocht u ook nieuwsgierig zijn wat dat u kan opleveren? We nodigen u graag uit voor een eerste inspirerende wandeling om vrijuit te kunnen praten over uw dromen, weg van gebaande paden.
Interview Joost Lettink – Multimedia Vormgever CREATIE
Wat drijft je/jullie wanneer er een uitvraag komt voor een creatieve opdracht? Wat is daarbij je passie?
“Het omzetten van een idee naar werkelijkheid. ‘Iets abstracts naar iets tastbaars maken’ is een grote drijfveer voor mij.
Wij krijgen bij een creatieve opdracht een frame aangeleverd waarop wij de wensen van de klant met ondersteuning van goede ontwerpprincipes om kunnen vormen naar een kant en klaar product. Daarbij geeft het altijd een geweldig gevoel als je de klant boven verwachting hebt kunnen ondersteunen.”
Hoe vlieg je zo’n opdracht aan met jullie team?
“Wij werken aan een groot scala verschillende opdrachten; van magazines, flyers en boeken tot websites, montages en animaties.
Wij beginnen echter bij nagenoeg elke opdracht op dezelfde manier; vragen stellen. Wat wilt een klant met een opdracht bereiken, wat is de doelgroep en kan het ook op een andere unieke manier om de klantwens te overtreffen. Aan de hand van de antwoorden op deze vragen maken we een planning en gaan we aan de slag.”
Wanneer ben je tevreden over de creatie?
“Ik ben pas echt tevreden als ik er later naar kijk en het nog steeds staat als een huis. Ik blijf altijd een kritische blik houden op mijn eigen werk. Dat vind ik voor mijzelf een vereiste om me te blijven ontwikkelen om vervolgens betere dingen te kunnen maken.”
Interview door Lisette van Eechoud, marketing en communicatie specialist REAL Concepts.