Investering
€ 1750,- per persoon
Duur
2 dagen
Locatie
n.t.b.
Met wie?
Max 2 personen per organisatie of alleen als zzp’er.
In 42 seconden op de hoogte!
2-daagse strategische sessie
Tijd om (opnieuw) koers te bepalen
Welk verhaal én gevoel wil je uitdragen naar jouw interne én externe doelgroepen en stakeholders? Daar gaan we naar op zoek!
Je gaat terug naar de basis; waar kom jij elke dag je bed voor uit? Met beproefde methodes, zoals The Golden Circle van Simon Sinek, zorgen we er met elkaar voor dat de bedrijfsdoelen helder zijn. Ambities worden opgehaald, de ‘stip aan de horizon’ wordt verrijkt en door vertaald naar een duidelijke missie. Aan het einde van deze 2 dagen kan jij in 30 seconden vertellen waar jouw onderneming of stichting voor staat!
Hoe het werkt…
Voorbereiding
- Intake aan de hand van een quickscan
- Analyse van de website (op content niveau)
Tijdens de sessie
- Intervisie
- Inspirerende kennisdeling; met maximaal vijf andere bedrijven
- The Golden Circle – methodiek
- Herijking en verrijking van strategie
- SWOT-analyse
- Inside out storytelling
Resultaat
- Heldere ambities én missie
- Betere verbinding met je in- en externe doelgroep
- Je eigen elevator pitch helderder dan ooit
- Praktische factsheets; hands-on, no-nonsense én direct toepasbaar in je organisatie!
Waarom moet ik mijn huidige strategie verrijken?
Na deze strategische sessies heb je duidelijk voor ogen wat de missie is van jouw bedrijf of stichting. En wat kun je hier dan mee? Veel! Dit is dé basis om vanuit hieruit je marketingplannen en/of activiteiten op te stellen. Met een verhaal dat bij je organisatie past, uiteraard inside out. Zo kan je nieuwe en bestaande klanten beter bereiken.
Voor wie?
Om deze kennissessies over bedrijfsstrategie zo waardevol mogelijk te maken raden we aan om met 2 personen deel te nemen. Dus ben jij een eigenaar, bestuurslid van een stichting, directeur of CEO meld je dan aan en neem iemand van het Management Team mee. Ben je zzp’er ook dan zijn voor jou deze sessies zeer waardevol.
Webinar terugkijken?
Op 2 mei hebben we tijdens onze webinar REAL Calibrate verder toegelicht. Deze kun je hier terugkijken.
Maak kennis met de marketing én strategie experts
Data
Meer weten? Schrijf je hieronder in!
Meld je aan
Je kunt je hieronder direct inschrijven! Wil je liever eerst wat meer informatie of heb je interesse om dit juist alleen met jouw organisatie te doen? Laat ook dan je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Veelgestelde vragen
Training
Op een inspirerende locatie nemen onze experts je op een toegankelijke maar diepgaande wijze mee in het herijken en verrijken van je ambities, cultuurwaarden én missie. Je krijgt een betere verbinding met je in- en externe doelgroepen en door het delen van kennis met de andere organisaties wordt je geïnspireerd. Uiteindelijk verlaat je de training met een praktische factsheet met hierin; jullie cultuurwaarden, ambities en een heldere missie. Direct toepasbaar in de praktijk.
Jazeker, wij zien nog veel bedrijven die wel een missie hebben, maar er niet naar handelen. Ook kan een missie door allerlei in -en externe factoren niet meer actueel zijn. Tevens kunnen wij hulp bieden bij een reeds vastgezette missie, door juist die vertaalslag te maken en verbinding te zoeken met je in én externe doelgroepen, dat is het logische gevolg maar wordt vaak vergeten.
Deze training is erop ingericht dat we juist uit de interactie tussen de verschillende deelnemers en organisaties het beste resultaat krijgen en inspiratie halen.
Dat kan, maar dat bieden we aan in een ander programma. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Dan is deze training juist zinvol! Wij halen alles uit jullie hoofd en zetten dit om in een praktische factsheet, aan het eind van de training ga je naar huis met een heldere missie en ambities. deze kan je goed onderbouwd vertalen naar jullie interne- en externe doelgroepen.
Uit onze ervaring blijkt dat voor het ophalen van persoonlijke, culturele en bedrijfswaarden, voldoende tijd moet worden genomen. Vanuit deze basis kunnen we vervolgens de missie helder uiteenzetten. Dit doen we bij voorkeur in een inspirerende externe omgeving en niet op kantoor.
Je gaat naar huis met heldere ambities, cultuurwaarden én missie waardoor je een betere verbinding hebt met je in- en externe doelgroep. Je bent in staat om helderder dan ooit je eigen elevator pitch te geven. Daarnaast ontvang je praktische factsheets; hands-on, no-nonsense én direct toepasbaar in je onderneming!
Na deze training is het natuurlijk de bedoeling dat je ook handelt naar de herijkte en verrijkte de missie en visie. Als MT- of directielid heb je de mogelijkheden dit ook daadwerkelijk te doen en het geheel door te voeren in alle lagen van het bedrijf. Daarnaast ligt de verantwoordelijkheid van het formuleren van de strategie bij bedrijven van deze schaalgrootte ook vaak op directieniveau. We gaan dus graag om tafel met de eindverantwoordelijken.
Praktisch
Een inspirerende locatie in centraal Nederland. Na aanmelding vertellen we je er meer over!
Jazeker, informeer maar naar de mogelijkheden.
De prijs is inclusief ontbijt dag 2, snacks, lunch dag 1 en 2, diner dag 1. Daarnaast is er onbeperkt koffie, thee en fris.
Algemene info
De missie is de vertaling van de zakelijke Why. Wat is je bevlogen passie en ambitie? In een missie staat kernachtig wat een bedrijf doet en vertelt vanuit welke normen en waarden er wordt gehandeld. De missie is tijdloos, vertelt wie wij zijn en gaat over de eigen organisatie. De missie is onze focus tijdens deze training.
Een visie is het pad naar de stip op de horizon. De blik is naar buiten en toekomstgericht. De ontwikkeling van de visie is onderdeel van het strategisch plan.
Strategie is het alomvattend inzicht in de mix van de 6P’s (Product, Prijs, Plaats, Promotie, Proces, en Personeel). Wij inspireren en faciliteren onze opdrachtgevers in dit uitdagend en dynamisch proces. Marketingcommunicatie geeft invulling aan de P van promotie. Ons inzicht is dat deze P onlosmakelijk verbonden is met de andere 5P’s. Daarom hechten wij er zoveel waarde aan om actief verbonden te zijn bij de totale strategie.