Het doel van time to momo is om mensen te inspireren om op stedentrip te gaan! Met hun stedengidsen, website en app delen ze alleen de échte highlights van locals met je. Zo sla je de drukke dertien-in-een-dozijn winkelstraten over en wandel je, terwijl je onderweg een bezienswaardigheid meepikt, naar de leukste adressen waar de locals zelf graag komen. Geniet van elke seconde en haal alles uit je stedentrip met time to momo!
De vertraagde versnelling
Mo’media was de uitgeverij van 100% stedengidsen. Maar het bleek dat deze naam niet meer aansloot bij de belofte die op dat moment gemaakt werd. Mo’media schakelde REAL Concepts in voor een ‘morfing-proces’ op te starten en te begeleiden. Wensen: internationale herkenning en écht zijn.
We zetten onze unieke ‘vertraagde versnelling’ methode in. We doen dan samen een stap terug, om weer vooruit te kunnen. In verschillende sessies gingen we met een aantal afgevaardigden van Mo’media terug naar de basis. Met beproefde methodes, zoals the Golden Circle van Simon Sinek, zorgen we met elkaar ervoor dat de bedrijfsdoelen helder zijn. Ambities en kernwaarden worden opgehaald, de ‘stip aan de horizon’ wordt verrijkt en doorvertaald naar een duidelijke missie en visie.
Nieuwe identiteit
Het resultaat is een nieuwe naam én identiteit: time to momo, een toekomstbestendig merk waar je letterlijk en figuurlijke alle kanten mee op kan. Met een volledig nieuwe en bij deze tijd passende huisstijl zijn alle uitingen, inclusief honderdduizenden boeken, aangepast en is de nieuwe app gelanceerd. Time to momo is inmiddels op de meeste titels marktleider in Nederland en heeft door een recente content update hét product om jouw citytrip nóg unieker te maken. Een must-have voor jouw volgende citytrip!