Waarom International Audio Holding, voor fotorealistische 3D impressie koos.
Weet jij wat een audiofiel is? Nee? Wij wisten dat in eerste instantie ook niet. Het is iemand die zich perfectioneert in het weergeven van opgenomen geluid. Onze klant IAH levert voor deze niche doelgroep de hoogste kwaliteit geluidsboxen en kabels en dat met een dito mate van design.
Wij werden gelijk enthousiast toen ons werd gevraagd om mee te denken hoe deze producten zo goed mogelijk tot hun recht zouden komen in diverse communicatie middelen.
Uiteindelijk kwamen we uit op fotorealistische 3D impressies. Door deze manier van presenteren, kun je iedere gewenste ruimte nabootsen, iedere kameropstelling, maar ook iedere buitensituatie. Met een redelijk simpele aanpassing maak je van de ochtend een avond en van de zomer een winter. Als we dit met fotografie wilden benaderen, dan waren we beperkter geweest in deze situatie.
We gingen samen met de klant van een moodboard naar een schets en vervolgens naar, niet van echt te onderscheiden, 3D impressies.
De impressies zullen in verkoopbrochures, online en ook op beurswanden terug gaan komen.
Wil jij nou ook weten hoe je de keuze maakt tussen fotografie, 3D of misschien wel video, neem dan contact op met onze account director Martijn Bosmann. Hij gaat graag het gesprek met je aan over dit vraagstuk, of over je marketingcommunicatie inzet in het algemeen. Mail hem op martijn@realconcepts.nl, of bel op 06 42 71 51 86.