De wens vanuit SynergiQ was duidelijk: creëer een website die goed past bij Jessica’s veelzijdigheid en karakter. We begonnen met een fris nieuw logo, dat het startschot gaf voor de grote veranderingen op hun bestaande website.
Daarna gingen we aan de slag met het technische fundament, waaronder een SEO onderzoek. De inzet van de juiste content én techniek op de website, is de opmaat geweest naar meer bezoekers en betere online vindbaarheid.
De website moest niet alleen functioneel zijn; SynergiQ wil ook inspireren! Daarom hebben we 7 themapagina’s gemaakt om te laten zien wat SynergiQ doet en wie Jessica is. Het doel is om bezoekers echt mee te nemen in de unieke aanpak van zorgverbetering.
Een handige toevoeging op de website is de planningstool, waarmee je moeiteloos afspraken kunt maken en direct gekoppeld is aan de Outlook agenda. Ook hebben we specifieke afbeeldingen gekozen, waardoor de website een persoonlijke touch kreeg.
Het eindresultaat van de vernieuwde SynergiQ-website mag er wezen. Een re-branding, de verbeterde website, de slimme SEO-teksten en de handige planningstool dragen allemaal bij aan een sterke online aanwezigheid en een groter bereik.
We hopen op deze manier een bijdrage te hebben geleverd om de zorgresultaten in Nederland te versterken.
Bekijk de website hier
v.l.n.r. Rob Leeuwenburg (opdrachtgever, Jeff Flokstra (marketing & communicatie specialist), Jessica Leeuwenburg (opdrachtgever), Remco van IJzendoorn (multimedia vormgever)